Pladskontoret
Pladskontoret
/Kontoret bag Blå scene
Opgaver:
Vi sidder klar ved telefon, mail og for personlige henvendelser fra barer, boder og andre, der har spørgsmål eller brug for hjælp i forbindelse med opstilling og nedtagning og giver opgaverne videre til de relevante håndværkere og andre teams i praktisk afdeling.
Da det godt kan være lidt hektisk især lige op til åbning, er det vigtigt, at vi holder hovedet koldt og får svaret alle roligt og positivt, så vi er med til at sikre, at alle føler sig hørt og kan være sikre på, at der bliver taget hånd om deres udfordringer.
Derudover står vi også for udlån af de små køretøjer, print af kort og fotos af pladsen til brug for opstilling, samt diverse småopgaver.
Arbejdstider
3 uger før festivalen og 1 uge efter (Vi har lukket under selve festivalen)
Der vil mest være tale om eftermiddag/aften og weekendvagter.
Medhjælperprofil:
Det er vigtigt, at man kan bevare overblikket, selv når det går rigtigt stærkt og altid kan bevare det gode humør og den positive stemning.
Det vil være en fordel, at man kender festivalområdet eller hurtigt kan sætte sig ind i det.
Vi vil altid være mindst 2 på vagt i de perioder, vi ved bliver travle, så ingen står alene med opgaverne.
Socialt sammenhold:
Hele det praktiske team er en stor familie, og pladskontoret er bogstaveligt talt placeret lige midt i det hele, så der er altid masser af skønne mennesker rundt om os.
Kommunikation:
Vores interne kommunikation foregår i en messenger-gruppe samt på et opstartsmøde før, det hele går løs.
Kontaktoplysninger:
Per Dahl Johansen: per.dahl@yahoo.dk
Eva Opstrup: eva@nibefestival.dk