IT Crew
IT Crew
Du skal vælge It holdet fordi:
Du brænder for fællesskabet og får et kick ud af at få alt til at spille på kort tid. Har du interesser inden for IT-området, skader det ikke, men det er ikke et krav.
Det er vigtigt, at vi når vores mål. Da Festivalen er cashless, og hvis der ikke er noget netværk, er der ingen penge i kassen.
Holdets opgaver:
Vi er en del af nervesystemet i festivalens infrastruktur og skal binde hele festivalen sammen ved hjælp af de ca. 30 km netkabel, der bliver lagt ud i skoven. Vi leverer netværk til de 150 Switce, der er opsat, så kasseterminalerne i alle boder og barer kan fungere.
I ugen op til festivalen opsætter vi netværk og infrastruktur, konfigurere switche og trækker netkabler, så der er internet til alle de enheder, der har brug for det.
Der er løbende deadline på fra ca. lørdag inden festivalen og frem til onsdag middag, hvor festivalen starter.
Når festivalen starter, og alt netværket er oppe og køre, vil der normalt ikke være så meget at lave, men vi har dog altid et vagthold klar. Et vagthold vil bestå af 2 personer, hvoraf mindst den ene er IT kyndig og mindst en er “gammel” på festivalen. Så du kommer aldrig til at stå alene med opgaven. Ud over det vil der altid være teamledere, funktionsansvarlige samt en supporter on-side fra kasseterminaludbyderen, som I kan gå til, hvis der er udfordringer, I ikke selv kan klare.
Der vil være vagthold fra tirsdag aften (når campen åbner) og frem søndag morgen, når campen lukker.
Søndag bruger vi hele dagen på nedtagning og sammenpakning af både udstyr og vores 2 containere, som indeholder vores IT Bunker.
Arbejdstider og vagtplaner:
Vi starter opsætning torsdag før festivalen og slutter nedtagningen søndag aften i festivalugen.
Vi vil arbejde i skoven/på kontoret fra torsdag eftermiddag før festivalen, hvor der også vil være enten teamledere eller funktionsansvarlige til stede.
Vi arbejder rigtigt meget under opsætningen, men “slipper” så med ca. 8 timers vagt under selve festivalen. Nedtagning søndag er aldrig sjov, og vi er alle trætte, derfor hjælper vi også alle sammen hinanden, så vi kan blive færdige og komme hjem og få sovet ud.
Hvad skal vi bruge:
Vi skal bruge en skøn blanding af både nørder med IT-kunnen, og folk der har mere praktisk kunnen. Vigtigst af alt er at du kommer med et godt humør og en vilje til at arbejde og lære.
På teknikholdet har vi en flok gamle garvede folk, der trækker læsset og ved, hvad der skal gøres. Har du netværks erfaring, er det super fint, men vi har faktisk ikke brug for mere end almindelige IT nørder, der kan yde almindelig 1. level support, resten skal vi nok lære dig.
På kabelholdet har vi også gammel og garvede folk, der har erfaring med, hvor der skal trækkes kabler. Her har vi brug for folk, der ikke er bange for at komme i skoven og måske endda blive beskidte. Du skal kunne holde til både at kunne gå og slæbe. Vi har køretøjer til rådighed, men der vil være en masse steder, hvor man ikke kan komme helt tæt på med dem.
På kasseterminalsholdet samarbejder vi meget med boder og barer, det er trods alt dem, der har styr på, hvor de gerne vil ha’ deres udstyr. Derfor er det vigtigt, at du er serviceminded og er god til at omgås folk.
Hvad får du ud af det?
Du får lov at være med i fantastisk fællesskab, hvor vi har prioritere at ha’ det sjovt, mens vi arbejder. Du får et partout backstage armbånd, da vi bor i håndværkerbyen, der ligger bag det store telt på Blå Plads. Her har vi vores base, med sofaer og masse af hygge og fest.
Du får selvfølgelig mulighed for at overnatte på CrewCampen, og du får mulighed for at komme ind i Crewpitten, som er fristedet for crew. Der vil normalt være små pop-up koncerter kun for crew samt mad og drikke til fornuftige priser.
Under opsætning og nedtagning vil der være fuld forplejning, og under din vagt på festivalen får du et måltid mad.
Du får derudover mulighed for at komme med til den store medhjælperfest, der normalt foregår i løbet af efteråret.
Kontaktoplysninger:
Teamleder Joakim J. Hvistendahl
Mobil: 40842254
Mail: joakim@nibefestival.dk