Crew tjek-ind
- Du gør en forskel og er med til at skabe den første festival stemning
- Du bliver en del af et godt team med god stemning og plads til sjov
- Du har et administrativt gen, og har styr på at registreringer er på plads
- Sætte armbånd på medarbejdere
- Registrere at medarbejdere har fået udleveret armbåndet, i vores database
- Udlevere t-shirts billetter, eller selve t-shirten (kun nogle dage)
Crew Tjek-ind
/Udenfor festival området, hjørnet af Industrivej og Jacob Petersensvej
Crew Tjek-ind er stedet, hvor alle medhjælpere skal henvende sig, for at få adgang til selve festivalen i festival dagene. Vi tjekker medhjælperne ind, sætter det armbånd på, som de er blevet tildelt af deres teamleder, ifb. med at de er blevet ’hyret’ til forskellige jobs. Vi tjekker ca. 4700 medhjælpere ind, og en del andre, med forskellige partnerbilletter. Så, ’vi’ er egentlig det første ’ansigt’ som de møder, ifb. Nibe Festival
Hvorfor skal du være med på holdet?
Frivillige:
Vi søger frivillige over 18 år, som er klar på at være Nibe Festival’s første ’ansigt’ i forhold til andre medhjælpere, så lidt smil og humor er en god egenskab. Af de lidt hårdere egenskaber skal du kunne betjene en pc og en hånd scanner, hvis du kan benytte NemId og Netbank, måske en app, så har du alle de skills som er nødvendige, derforuden skal du kunne montere et armbånd på folk, men bare rolig det er rigtig nemt.
Du bliver lært godt op, og du kan altid gå til enten teamlederen, stedfortræderen eller funktionsansvarlig, hvis du har spørgsmål.
Opgaver:
Arbejdstider:
Vi arbejder fra lørdag før festival uge, til lørdag i festivalugen, åbningstiden er varierende over ugen, men vagterne vil ligge fordelt før og under festival, samt hvis muligt fordelt formiddag/eftermiddag/aften.
Du vil både få 3 vagter af ca. 6 timer hver.
Åbningstider f.x i 2021 er flg. Festival dage markeret med fed skrift.
Lørdag |
Søndag |
Mandag |
Tirsdag |
Onsdag |
Torsdag |
Fredag |
Lørdag |
12.00-17.00 |
12.00-17.00 |
14.00 - 22.00 |
12.00 -22.00 |
08.00 - 21.00 |
09.00 - 21.00 |
09.00 - 21.00 |
09.00 - 13.00 |
Kommunikation:
Vi bruger databasen basen til dele vigtige oplysninger med jer, såsom vagter og andet info. Basen er den som i bliver registreret i, når i logger på nibecrew.dk.
Socialt sammenhold:
Ifb. vagterne, vil der være kaffe og måske en kage, hvis man er heldig ☺, vi opfordrer til at man tager en øl eller vand, sammen med sine øvrige kollegaer, på samme vagt, når vagten er færdig, dog er dette frivilligt, man er forskellig, måske vil man hellere op i skoven og nyde musikken. Men helt generelt, er det virkelig hyggeligt, man møder ofte kun glade og positive mennersker, som bare vil hygge og have fest.
Kom og vær med, få nye venner og oplevelser for livet!
Kontaktoplysninger:
Teamleder – Annette Aalestrup, annetteaalestrup@gmail.com
Stedfortræder – Ole Hansen, obh8982@gmail.com