Crewcamp
- Du gør en forskel og er med til at skabe gode oplevelser for de andre frivillige
- Du bliver en del af et hold, som alle yder deres bedste og i samme ånd – fællesskabet på CrewCamp er stort før, under og efter festivalen.
- Tjek-in
- Opsætning af CrewCamp
- Badevogne – ikke rengøring
- Opstilling af telte og campingvogne
- Cafe-arbejde
- Løbende rengøring
- Alt forfaldet arbejde der holder pladsen pæn
CrewCamp – stedet hvor vi slapper af
/Pladsen ligger på Jacob Petersens Vej
”CrewCamp er stedet, hvor alle frivillige på Nibe Festival kan få et pusterum fra den øvrige festival.
På CrewCamp skaber vi fra første dag, festivalen starter, en hyggelig stemning og sørger for, at der altid kan købes morgenmad, snacks og drikkevarer til gode priser.”
Arbejdet på CrewCamp består mest af alt at sørge for, at de øvrige frivillige har et rart sted at være og bo, så alle er friske og klar til at give de skønne festivalgæster en god oplevelse.
Opgaverne er mangeartede – alt fra indtjekning af frivillige til campingpladsen, anvisning af telte eller vognplads, cafearbejde og alle andre små jobs, der får CrewCamp til at køre.
Vores motto er: ”Vi gør alt med et smil – og sørger for at andre smilerJ”
Hvorfor skal du være med på holdet?
Frivillige:
Vi søger frivillige over 18 år, som er klar på at yde en helt fantastisk service overfor andre frivillige. Du skal være villig til at arbejde i hold og tage din del af arbejdsopgaverne. Du skal være smilene og klar på at yde det, der kræves i samarbejde med resten af holdet og den funktionsansvarlige.
Vi har mange forskellige arbejdsopgaver, og vi har derfor mulighed for i høj grad at tage hensyn til dig i planlægningen af arbejdsopgaver og arbejdstid – Det er dit ansvar at fortælle os hvilke hensyn, der skal tages.
Vi sørger for at stille vejledning og hjælp til rådighed, og du kan altid gå til enten teamleder, stedfortræder eller funktionsansvarlig, hvis du har spørgsmål.
Opgaver:
Arbejdstider:
Vi begynder arbejdet på CrewCamp allerede mandag, da de andre frivillige begynder at tjekke ind der. Vagterne ligger lidt differentieret. Men vi forsøger at tilrettelægge vagterne efter ønsker. Er I flere, der kommer sammen, så gør vi vores bedste for, at I kan få vagter på samme tidspunkt.
Kommunikation:
Vi bruger som hovedregel basen og vores interne facebookgruppe til kommunikation før og efter festivalen. Under festivalen går kommunikationen til funktionsansvarlige og derefter til lederteamet. Vi elsker også vores cafe-bog, hvor vi dagligt skriver hændelser og idéer i fra hver dag på festivalen.
Vi arbejder på at få vores egen instagram-profil og vores eget hashtag.
Socialt sammenhold:
Vi er der, hvor vi er – der hvor det sker… og er du en del af CrewCamp, vil der altid være andre frivillige på holdet, som hænger ud på CrewCamp. Du bliver del af et hold, som bor og arbejder på samme sted og altid er inkluderende i fællesskabet.
Godt at vide:
Vi skyder festivalen i gang inden, den rigtig starter – det gør vi ved at holde en gigantisk grisefest tirsdag aften.
På CrewCamp har vi TV-skærm, der livestreamer koncerter fra Stor Scene, vi har altid gratis kaffe og en at tale med. Der er en hyggelig atmosfære i CrewCamp, vi har sammenhold, konkurrencer og god stemning.
Vi er et hold med mange medlemmer, der kommer igen år efter år, derfor kan du altid få vejledning til hverdagen på CrewCamp.
Kontaktoplysninger:
Teamleder; Allan Madsen - allanmadsen@stofanet.dk
Stedfortræder; Rikke Sørensen – rikkes@adr.dk
Stedfortræder; Marlene Pedersen – einsbohr@live.dk