Backstagecamp

    Backstagecamp
    /Bag Blå Scene

    Backstagecamp befinder sig på pladsen øverst oppe for enden af Høje Nibe. Hundehuset, som vi holder til i, ligger for enden af pladsen. Vi servicerer teamledere, leverandører og kunstnerne både før, under og efter koncerterne. Vi administrerer og servicere hobbit-hytter til leverandørens gæster.

    Når du er på arbejde, har vi 3 ord, der beskriver vores funktion: service, salg og smil.

    Opgaver:

    Service:

    • Tjekind og pladsanvisning af telte og campingvogne
    • Tømme skraldespande/hjælpe med renholdelse af pladsen
    • Hjælpe campisterne med de spørgsmål de kan have
    • Vise gæster fra leverandørerne til deres hobbit-hytter
    • Gøre hobbit-hytter rene og rede op til næste hold der tjekker ind

    Salg:

    • Salg af mad og drikke fra Cafe ”Den hylende hund”, hvor vi laver små lette måltider, bl.a. hjemmelavet toast, panini og hjemmelavede retter f.eks. frikadeller, som vores kok laver klar til salg
    • Morgenmad til leverandører (Peter Larsen kaffe)
    • Salg af morgenmad til campens gæster

    Smil:

    • Hygge/snakke med gæsterne
    • Organiserer konkurrencer og sjove indlæg
    • Hygge om og med gæsterne ved vores intime koncerter ved hundehuset

     

    Hvorfor skal du være med på holdet?

    • Du gør en forskel og er med til at skabe gode oplevelser for gæsterne
    • Du bliver en del af et godt team med god stemning og plads til sjov
    • Vi er et lille team der arbejder tæt sammen

    Frivillige:
    Vi søger frivillige over 18 år, som er klar på at yde en helt fantastisk service overfor vores kunder. Du skal kunne arbejde hurtigt, da det især til start er travlt med indtjekning og placering af campingvogne og telte. Du må gerne have erfaring med tilsvarende opgaver, men det er ikke et krav. Du bliver lært op, og du kan altid gå til enten teamlederen, stedfortræderen eller funktionsansvarlig, hvis du har spørgsmål.

    Arbejdstider:
    Vi arbejder søndag-lørdag i festivalugen. Søndag kl. 16.00-20.00, mandag kl. 16.00-22.00, onsdag-lørdag kl. 07.45-14.00, 13.45-20.00 og 19.45-01.15. Du vil både få en dag-, aften- og nattevagt.

    Socialt sammenhold:
    Vi vil så gerne mødes til social hygge og nyde en øl eller sodavand, når vi ikke er på vagt. Vi hygger os med stegt flæsk torsdag. Hvert år forsøger vi at få små intime koncerter ved hundehuset. Kom og vær med, få nye venner og oplevelser for livet!

    Godt at vide:
    Hvis der er koncerter, du gerne vil se, finder vi altid en løsning.

    Vi vil tilstræbe, at du kan få vagter med din bedste ven, så I kan nyde festivalen sammen både på og uden for arbejdet.

    Kontaktoplysninger:
    Teamleder – Anne Mette Peen – ampeen@live.dk

    Stedfortræder – Helle Faurschou Villadsen – vokslevvej44@outlook.dk